"התוכן הוא המלך" בעולם השיווק העסקי שבו חומר מעולה הוא כל הזמן להיות דרש. עם החידושים החדשניים במקום, חומר גדול הוא פשוט ליצור, אם כי הרבה משווקים מקוונים ויזם הם במקרים מסוימים לא בטוח של שיטות חכמות יותר כדי ליצור חומר פנטסטי שהוא מאוד צורך.
כל החברות כיום זקוקות לחומר מעולה כדי למשוך לקוחות מעניינים יותר לחופים שלהם בבניית מודעות למותג ומעורבות בשוק היעד היכן שניתן. חומר מצוין הוא יעיל לעודד את הקוראים בסופו של דבר להיות אוהדים מסורים של המותג והחברה מלבד היותו שגרירי המותג פורמלי על ידי שיתוף באותו החומר על רשתות חברתיות כדי להשפיע על אחרים על המותג, שירותים או פריטים.